POLI Bloggerz

Adik Chumill & Abg Encem

Monday 11 August 2014

SPSHOPS GIFTCARD

Spshops gift card boleh digunapakai di seluruh stesyen minyak Petronas di Malaysia utk mengisi minyak atau membeli barang kedai.

Setiap pembelian kad harga RM80 ahli boleh berbelanja RM50 di Petronas dgn cara swipe card di pam atau kaunter dlm kedai.

Setelah habis RM50, kad ini boleh di top up seperti "touch n go" dan bertindak sebagai debit card.
Cabutan bertuah hanya layak utk pakej RM160 krn nilai hadiah yg sgt besar. Ahli pakej RM10 dan pakej RM60 juga boleh memiliki atau menjual kad ini kepada ahlinya. Bila anda telah beli full pakej RM160barulah anda layak utk cabutan bertuah dan menang hadiah sepertikenderaaan, pakej percutian dan etc.
Spshops gift card sgt penting utk setiap ahli spshops yg hendak serious kayuh bizness ini utk memilikinya sbg tanda keyakinan org ramai dgn bizness kita.

Jika Petronas percayakan spshops kenapa tidak anda percayakan kami
KELEBIHAN SPSHOPS GIFTCARD
1. Harga setiap 1(satu)Starter Pack RM80.00(Lapan Puluh Ringgit Malaysia Sahaja)
a) RM50.00 - Rebet yang disediakan dalam kad
b) RM10.00 - Upah tajaan sekira anda membeli/menjual 10 set starter Pack dengan setiap 1 pembelian
c) RM20.00 - Bahagian Pengurusan Admin
Siapa Yang layak untuk membeli SPSHOPS GIFTCARD
Ahli yang membeli Pakej yang bermula RM10.00 . RM60.00 dan RM160 layak untuk membeli dengan harga yang ditetapkan Sebarang Penjualan SP SHOPS GIFTCARD yang tidak mematuhi tanda harga yang dibenarkan akan di ambil tindakan Sekiranya pihak syarikat mendapat bukti kukuh
Bagaimana Untuk menikmati keuntungan bersama SPSHOPS GIFTCARD
Setiap ahli layak untuk menikmati keuntungan :
1. Pengisian minyak petrol sahaja disemua station Petronas diseluruh malaysia barat(Semenanjung), ahli yang menggunakan kemudahan minyak diesel hendaklah mengisi borang yang telah disediakan untuk rujukan pihak petronas manakala di sabah dan sarawak hanya sah pembelian untuk petrol dan diesel sahaja
2. Sekiranya kadar reload kad anda telah habis atau berkurangan anda hendaklah menambah nilai kad anda di kaunter pembayaran petronas diseluruh Malaysia.
3. Penggunaan minyak petrol dan diesel untuk kenderaan anda tanpa had masa dan tarikh di seluruh negara .
4. Selain daripada itu ahli juga mendapat kemudahan redeem pointmelalui SP SHOPS GIFTCARD ini apabila Membuat pembelian di semua retail outlet / kedai peruncitan Petronas diseluruh Negara.
5. Penggunaan SP SHOPS GIFTCARD juga boleh digunakan di semua outlet TESCO seluruh negara untuk tujuan Redeem Point/Tebus Mata Ganjaran TESCO sahaja.
Syarat Kelayakan Cabutan Bertuah:
1. Pakej Wajib Penyertaan : Pakej 160.00
2. Penggunaan minyak Petrol/Diesel RM100.00 dalam sebulan bagi tiga(3)Bulan berturut turut dengan menggunakan SP SHOPS GIFTCARD sahaja bermula 1 JULAI 2014
3. Segala Transaksi Pembelian akan dikawal-selia oleh pihak SP SHOPSbagi membuat pengesahan pembelian
4. Segala bentuk Ganjaran/Hadiah/Keuntungan adalah tertakluk kepada terma dan syarat dan dikeluarkan oleh pihak SP SHOPS Sahaja.
5. Pihak SP SHOPS berhak dan akan mempromosikan semua produk cabutan bertuah kepada umum dalam tempoh setiap minggu pertama bulan ke 2 (DUA) tempoh promosi melalui website syarikat
Peraturan serta undang-undang yang perlu dipatuhi oleh setiap ahli SPSHOPS
DAFTAR SINI

thanxs ! love you ;)

0 doakan cik enon kurus:

C0Pyright 2010-2011.All Right Reserved by Zainun Jisni