POLI Bloggerz

Adik Chumill & Abg Encem

Monday, 13 June 2011

:: Jangan Mainkan Perasaan Lelaki ::

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


salam 1 malaysia..
oke.. salam sume da bagi, skang cik enon nk pot pet ckit..
ni pasal sikap girl skang yg suke mainkan perasaan lelaki..
cik enon pown dulu mcm ni jgak..tp skng da mule sedar :) alhamdullilah..
tp ni xbermakne cik enon nk menangkan lelaki oke?

haha.. mybe girl yg selalu maenkan lelaki cz dowg dew dendam ng laki an?
besela.. boy pown suke mainkan gurl.. sik enon taw sume tu.. 
tp kite sb girl.. jgn telampau..
n cik enon paling xsuke kalau die mainkan lelaki + kikis duit die bukan sbb die penah dikecewekan oleh lelaki tp jd hobi n da mmg tabiat die.. bencila.. 

dengar cini sume girl yg chumill :)

Jangan sesekali mempermain2kan perasaan lelaki.
pantang ada lelaki ajak keluar makan
laju je ikut..padahal tak suka pun kat lelaki tu.
tapi dah sebab dia nak belanja makan ikut jugak la..
jimat sikit belanja makan bulan ni.. :) 
tol x? cik enon pown suke.. tp agak2 r..

kalau tak berkenan kat lelaki tu
baik berterus terang saja..
jangan berteka teki dengan dia..
Bila tersedar je yang lelaki tu macam berharap sesuatu dari kita
cepat2 berterus terang..
jelaskan dengan baik.jangan keluarkan kata2 kesat bila menolak.
jangan sampai  lelaki 2 mule syok n gile.. 
mulela kite cakap lelaki 2 jahatla.. tp 2 berpunce dri kite


"saya tak boleh terima awak.awak dah tua..
saya nak yang hangat..macam jejaka terhangat tu..
walaupun awak banyak duit macam solihin zubir tapi
awak tak kacak macam fariq"

Dah habis korang kikis duit orang tua tu
baru nak kata tak hangat la,tak kacak la,tua bangka la..
padahal selama ni korang dok ngikut dia kehulu kehilir..
orang tua tu dah angau2 sampai ajak kawen
baru nak ngelak kan diri..

kalau lelaki tu tak berdendam tak pela..
buat yang berdendam tu habis la korang..
Baru nak nyesal bila muka dah kena asid..
tak pun kena sihir..
silap2 mati kena tikam selepas dirogol..
uih!!beringat la sebelum kena.
peringatan tok cik enon ugak ni :)



RENUNG-RENUNGKAN DAN......
SELAMAT BERUBAH .. PEACE YOY!



thanxs ! love you ;)

2 doakan cik enon kurus:

follow my blog said...

macm mner nk buat arrow tu,,yg love tu,,

zainun jisni said...

owh...
jap taw..
kang cik enon bg step2 die taw :)

C0Pyright 2010-2011.All Right Reserved by Zainun Jisni