POLI Bloggerz

Adik Chumill & Abg Encem

Tuesday, 7 June 2011

3,2,1 chinta



1st tyme cik enon tengok preview Filem 3, 2, 1 Cinta ni rasa teruja gak sebab dah lama tak tengok filem yang ada pengkid berlakon. Naik superbike lak tu. Tambah-tambah, ada banyak lawak yang cik enon nampak dalam preview filem 3, 2, 1 Cinta ni.
 

herm.. kalau korang nak tau yang jadi penk dalam filem 3, 2, 1 Cinta ni adalah Diana Amir. Wahh cam tak caya je  yang Diana Amir tu boleh bertukar jadi penk. 

ni ha trailer cite ni....

video

last cik enon nk ckp yg cik enon xsaba nk p tgok.. hermmm :)
thanxs ! love you ;)

0 doakan cik enon kurus:

C0Pyright 2010-2011.All Right Reserved by Zainun Jisni