POLI Bloggerz

Adik Chumill & Abg Encem

Friday 16 January 2015

KELEBIHAN TONE EXCEL

Sekarang enon nak share KELEBIHAN TONE EXCEL :)
PERTAMA :

Awak akan dilindungi dengan insurans kemalangan (PA) dari Tune Insurance sebanyak RM100,000.00! WOW! dengan satu kelebihan sahaja ia sudah membezakan dengan telco yang lain. Dulu awak pakai handphone awak, kalau ada apa-apa berlaku pada awak, ada telco handphone awak nak bagi duit pada awak atau keluarga awak?

KEDUA :
Setiap kali awak topup, awak akan dapat point. Apabila dikumpulkan boleh ditukarkan kepada tiketAirAsiaKonsertWayang atau Handphone secara PERCUMA! ini contoh point yang awak akan perolehi setiap kali awak topup

KETIGA :
Awak boleh kekalkan no lama kedalam simkad ToneExcel hanya perlu tukar rangkaian sahaja. Jadi awak tidak perlu no yang baru jika awak sayangkan no awak sekarang ini

KEEMPAT :
Topup ToneExcel ini ada jual dimana-mana. Tanya kat depa, ada jual topup TuneTalk tak. Boleh dikatakan 99% kedai topup ada menjual topup TuneTalk. Awak juga boleh beli topup secara online seperti Maybank2u atau CIMB Click.
KELIMA :
Dengan ToneExcel ni kita boleh buat DUIT! ini yang paling menarik sekali. Kita boleh buat duit dengan hanya menggunakan simkad ToneExcel sahaja. Enon akan ajarkan awak bagaimana caranya!


macam mana ?? Agak-agak rugi tak ?? dia guna line CELCOM . so memang takdak masalah aihh .
tak tau nak beli ? boleh beli kat enon + buat bisnes dengan enon teroih . guna dan buat duit baq hangg

CONTACT ENON
WHATSAPP / TELEGRAM : 017 557 6820
ID WECHAT : NamaSayaZainun
Facebook : namasayazainunII
Twitter : NamaSayaZainun
Instagram : ciknon_suke_milo






thanxs ! love you ;)

0 doakan cik enon kurus:

C0Pyright 2010-2011.All Right Reserved by Zainun Jisni