POLI Bloggerz

Adik Chumill & Abg Encem

Thursday 20 March 2014

APA ITU 1WHP ?

APAKAH YANG ANDA BOLEH LAKUKAN DENGAN RM55?

Itulah persoalan yang harus kita fikirkan bersama. dalam situasi ekonomi yang agak lembab ini, RM 55.00 tidak dapat membantu kita. Jika membeli kad prabayar, berapa lama kita boleh gunakan? Berapa kali kita boleh menikmati ayam goreng KFC atau di Mc D. Berapa lama kita boleh memandu dengan mengisi petrol berharga RM55?

Saya ingin berkongsi dengan anda. Sesuatu yang terbaru dan menggemparkan. Tanpa perlu bekerja keras. Cukup sekadar mempromosi di kalangan rakan-rakan rapat, keluarga mahupun rakan sekerja. Dan kita mampu menjana RM55 berkali-kali tanpa kita sedari.

Tahukah anda mengenai perniagaan secara program Affiliate?

Program affiliate bermaksud pemilik laman web perniagaan yang melantik agen   promosi alamat laman web perniagaan tersebut. Ini bererti mereka yang   menyertainya akan diberikan alamat url affiliate ID tersendiri dan bertanggung   jawab mempromosikan.

Jika terdapat pembeli yang klik ke url tersebut dan  kemudian membeli sesuatu di laman web perniagaan, pemiliknya akan memberi  komisen kepada peserta tersebut.

Program ini pada asasnya halal kerana  menggunakan akad ujrah (upah). Namun, ia bergantung kepada kandungan dan produk  laman web yang disertai sama ada halal atau haram.-( sumber :http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=1013&pub=Utusan_Malaysia&sec=Bicara_Agama&pg=ba_03.htm
)

Satu  Peluang Paling Mudah! Bukan Sekali........Tapi, Berkali-kali ! Modal  Rendah  (Jika rugipun anda hanya rugi RM55 dari tidak mencuba langsung), Bertali Arus Duit
Masyuk!

ONE  WORLD HANDPHONE ( 1WHP ) ADALAH PROGRAMME AFFILIATE YANG DIGABUNGKAN DENGAN  SISTEM AUTODOWNLINE DAN DISOKONG OLEH SISTEM SMS TERNYATA PELAN PEMASARAN  1WHP AMAT LUMAYAN KERANA SESUAI UNTUK MEREKA YANG KURANG PANDAI MENAJA,  PANDAI MENAJA, ORANG LAMA DALAM BIZ ATAU ORANG BARU. MODAL TIDAK BESAR  MANA, HANYA RM55 SAHAJA SEKALI SEUMUR HIDUP, POTENSI LUMAYAN ! TIDAK PERLU MODAL BERIBU-RIBU HINGGA ANDA TERMENUNG SAAT KERUGIAN. PEJAM MATA DAN CAMPAKKAN RM 55. AJAK RAKAN-RAKAN SERTAI ANDA. INSYAALLAH  DENGAN MODAL SEKECIL RM55 INI RAMAI YANG MAMPU SERTAI DI DALAM 1WHP INI  TERDAPAT 2 PELAN, PELAN A DAN PELAN B

PELAN A
* Extra Bonus RM100 jika layak 5 Star(menaja 10) dlm 14 hari  dari tarikh akaun anda diaktifkan!
* Auto Upgrade ke B36(RM360) jika layak 5  star(menaja 10) dlm 14 hari dari tarikh akaun anda  diaktifkan!



PELAN B
Setelah akaun anda diaktifkan, syarikat 1whp.net terus beri 20  orang downline kepada anda, 20 orang downline ini dipanggil Band Of  Brothers ( BOB )
Jika 1 orang daripada 20 orang BOB anda ini menaja 1 orang,  anda dapat bonus RM3.50 !
Nampak sedikit..tapi kalau dah masuk bertubi-tubi  tak masyuk bukan ?Lihat bukti RM3.50 bertubi-tubi masuk ke  e-wallet


DI  1WHP TERDAPAT 3 BONUS UTAMA

Bonus 1: J50 : Bonus ini dibayar sebanyak rm20 jika  kita setiap tajaan 1 orang.Orang tajaan kita akan diletakkan di level 1.
jika org tajaan itu pula taja kawan dia, kita dapat rm5 seorang untuk level   2,level 3,dan level 4. Level 5 dibayar RM10.

Bonus 2 : BOB :  bonus ini kita akan dapat setiap hari walaupun kita belum menaja.Di bawah plan  BOB ini, kita juga diberi 20 org downline free.Maksudnya, selepas akaun  aktif, kita terus dapat 20org downline.dan jika mereka menaja 1 org kita  dapat rm3.50.di bayar tiada had selagi downline2 itu menaja.Di samping itu,  kita juga dapat lagi rm20 dibawah plan bob ini jika kita taja 1 org tadi.Dengan   kata lain pendapatan kita untuk plan J50 dan BOB dgn 1 org kita taja kita  dah ada RM40.

Bonus 3 : B36 : bonus ini khas dan istimewa.utk  melayakkan kita masuk ke bonus 3 ini kita terlebih dahulu kena menaja 10  org.bonus ini dibyr sehingga 5 level.level 1 kita dibayar rm120 seorang bila  downline2 tajaan kita juga masuk ke pelan B36 ini .Jika 10org kita taja dan  mereka semua layak ke plan B36, maka kita akan dapat RM120 x 10org=RM1,2000. ini  bonus di level 1 sahaja.Bonus di level2 hingga level 4 dibayar rm30  seorang.level 5 dibayar rm60 seorang..lumayan kan?

Tahukah anda  bahawa di 1WHP anda mampu menjana pendapatan pasif hasil dari auto reentry  tajaan-tajaan anda?

Auto Re-Entry : Setiap seorang tajaan dari 20 downline  percuma BOB (Band Of Brother) bagi kepada setiap member yang join tu semasa  keahlian kita diaktifkan semua member akan dapat RM 3.50. Bila RM 3.50 yang  berkali2 setiap hari yang masuk ke ewallet kita tu terkumpul sehingga RM 200 BOB  akan potong RM 100 dan aktifkan satu lagi keahlian baru secara automatik untuk  kita dan di beri sekali lagi 20 downline PERCUMA yg baru.

Proses ini di  namakan Auto Re-Entry sebab di uruskan oleh BOB. Bila berlaku Auto Re-entry kita  selaku penaja asal akan dapat RM 20 Bonus tajaan dari BOB.

Andaian jika  dalam sebulan sorang tajaan kita Re-Entry 4 kali sebulan. Income kita RM 20 x 4=  RM 80. Kalau kita ada 10 tajaan. Income tetap sebulan kita RM 80 x 10 = RM 800  berterusan setiap bulan walaupun kita dan 10 tajaan kita tu tak
menaja.

Apa yang kita dapat dengan mendaftar keahlian di  1whp

 1whp merupakan sebuah sistem “SMS BULK” atau  lebih mudah dengan frasa belian sistem SMS secara PUKAL. Ia membolehkan kita  menghantar SMS secara pukal melalui laman web dengan kadar kos yang rendah dan  efektif.
 Antara kadar yang dikenakan bagi setiap satu  SMS:

 J50 / B20
100 credits = RM20 @rm0.20
500 credits =  RM90 @rm0.18
1000 credits = RM150 @rm0.15

 B36
100 credits = RM10 @rm0.10
500 credits =  RM45 @rm0.09
1000 credits = RM80 @rm0.08

 Sistem ini lebih efektif lagi bagi mereka yang  berniaga tidak kira secara traditional trademahupun online sales bagi mempromosikan produk dan barangan kepada  pelanggan.
 TETAPI !!!
 Itu hanya benefit secara tidak  langsung…apa yang penting…IANYA MAMPU MEMBERI PENDAPATAN SAMPINGAN YANG MENARIK  DAN PANTAS KEPADA ANDA !!!

 KERANA…
 1whp mengambil langkah untuk memperkenalkan  MOBILE MARKETING kepada sistem ini untuk kepuasan dan keuntungan
ramai.

 INGAT !!!

 Sistem ini tidak menjaminkan pulangan  BERJUTA-JUTA seperti diwar-warkan sistem-sistem marketing yang lain. Tetapi ia
menjanjikan pendapatan sampingan yang boleh membantu anda meringankan beban  kewangan harian anda !!!

MODAL UNTUK BERMULA ???
HANYA RM 55.00 SAHAJA UNTUK TEMPOH SATU (1)  TAHUN.

 Sebenarnya harga asal pakej J55 ialah RM 155  sahaja. TETAPI Syarikat 1WHP telah memberi pinjaman sementara sebanyak RM 100  dari pakej U55 dan ANDA hanya keluar modal RM55 SAHAJA untuk bermula.(Modal  yang paling minimum). Pinjaman tersebut akan selesai dibayar selepas  dipotong apabila bonus cukup RM100 SAHAJA.

 APAKAH AKAN TERJADI SELEPAS SAYA MELABUR DAN MENDAFTAR DENGAN PAKEJ  J55 ???

 Selepas mendaftar dan selesai urusan pembayaran  dengan INTRODUCER anda, anda diberi Sistem Bulk SMS Platform, ID anda serta  password. Anda akan log masuk ke dalam akaun anda.
Sila Isikan borang Pra Pendaftaran Percuma untuk membolehkan kami menghubungi anda

Lebih banyak maklumat  di : https://twitter.com/NamaSayaZainun atau email saya di: zainun.jisni@yahoo.com atau ADD Wechat : NamaSayaZainun / Whatsapp : 
0175576820



thanxs ! love you ;)

13 doakan cik enon kurus:

Anonymous said...

sesiapa yg berminat dgn bisnes 1whp ni, silalah pm saya di wechat : ehh0707 ...insya-Allah saya boleh tolong... :)

Unknown said...

Short font of 1whp is One World Handphone . Kerjanya sangat mudah . Perlu promote syarikat then bila org join kita dpt income . Sorang rm20 . 10 orang rm200 . n disamping tu jugak1whp menyediakan bonus . Bila dah bank in , awk akan dpt id n password . Function id n pass tu utk check income . Lepas dpt id n pass awk akan di invite kan dlm satu group 1whp yg dipanggil kelas belajar 1whp . Dlm group tu akan ada beberapa org leader yg akan handle n akan ajar cara nak promote n dapatkan income sehingga 700 seminggu . SEKIRANYA follow semua yg diajar oleh leader . Thats all :)berminat sila pm sya kt wechat~yusniny

Anonymous said...

1WHP PROMOTION!!!

4 ORANG TERAWAL SAHAJA!!! (closing date 10 MEI)

YOU just bayar RM50, (yg RM5 lagi tu I topupkan)

I akan EXPLAIN 1 by 1 dan I akan GUIDE u utk SUCCESS dalam bisnes 1whp ni..

Bisnes ni sangat SENANG sebab semua 100% menggunakan handphone.

Jana income MINIMUM (RM500) dalam hanya tempoh 1 MINGGU(tu baru minimum tau!!)

kalau ada apa2 nak tanya mengenai 1whp, boleh WHATSAPP saya (014-3555440) OR WeChat (derossi95)..

Please jgn contact I thru call/sms sebab susah sgt I nak explain..

HELP ME TO HELP YOU!!'

Anonymous said...

siapa nk join 1whp...modal ciput je rm55 bole untung smpai rm5555.....for detail pm.... Wechat:Rahman9519

Unknown said...

1WHP: Bisnes ni simple je. Sbb guna konsep affiliate, kita cuma jd promoter je. Tk perlu ke sana ke sini. Online je :-)

Duit akan dikembalikan JIKA terdapat sebarang penipuan :(Syarikt berdftr bwh ssm:Presiden Firdaus Dazit)boleh search dlm google..:-)
#Dgn rm55,kite dpt #
*www.1whp.net (website utk kita log in gna id dan password)
*www.1whp.cc (portal pengiklanan free utk stiap ahli y join )
*www.1whp.biz/username.Syarikt 1WHP menjual produk digital iaitu bulk sms
Iaitu sms pukal. Yg mcm hotlink blh hantar sms kt semua pelanggan dia yg brjuta juta tu dengan hanya 1 klik send.:-) UNTUK KETERANGAN LANJUT(PM/WSSAP :0179413066/id we chat :izah638463_86)

Anonymous said...

@izah along

lagi canggih drpd 1whp,ramai org tidak tahu...
nk join bisnes baru yg skrg ni da meningkat naik...tidak tipu duduk diam saja dapat duit,modal RM10 saja....nk info lagi watsapp saya di 013-8858807
atau ke link ini dan PM sya...ramai dah yg ikut sya berjaya...

https://www.facebook.com/alendj.dingosa

Anonymous said...

nk join bisnes baru yg skrg ni da meningkat naik...tidak tipu duduk diam saja dapat duit,modal RM10 saja....nk info lagi watsapp saya di 013-8858807
atau ke link ini dan PM sya...ramai dah yg ikut sya berjaya...

https://www.facebook.com/alendj.dingosa

Unknown said...

As salam.. join 1whp ni modal rendah sgt juz rm55 je seumur hidup..
kita mmpu generate income yg brterusan melalui 1whp ni.
Ni rezeki dr Allah. Jom sebarkn especially dlm umat islam.

Pm sy di wechat linda_alynn utk full explanation or whatssap sy di 0197332450 ok. As salam

Unknown said...

As salam.. join 1whp ni modal rendah sgt juz rm55 je seumur hidup..
kita mmpu generate income yg brterusan melalui 1whp ni.
Ni rezeki dr Allah. Jom sebarkn especially dlm umat islam.

Pm sy di wechat linda_alynn utk full explanation or whatssap sy di 0197332450 ok. As salam

Unknown said...

Hi guys ! Ingin jadi havoc? 

Hanya dengan bermodal RM55 , awak boleh dapat lebih RM700 hanya dalam seminggu. Tidak mustahil !! 

Ini memang BENAR ye , buktinya adalah saya. 


Kalau setakat nak tipu RM55 awak tu , apa sangat lah yang saya dapat kan? [Smile]


Saya tak paksa , hanya nak share income saya [Smile]

1WHP TERBAIKK!!jika tidak sekarang bila lagi,jgn hanya tgok orang dapat duit sahaja!anda bila pula??

Tunggu apa lagi , ASK ME NOW! Saya akan guide anda sehingga berjaya!!

Wechat id:sparta_fidz
Fb :fidzy_ida@yahoo.com

Anonymous said...

Assalamualaikum..1whp mmg trbaik..1st day sja sudah masyukk..wlpn mula2 sdkit..lma2 jd bnyk jugak..asal ada usaha dan ikhtiar utk brjaya..nk tau rhsia nya..join skrg..saya akn guide anda dari A-Z sampai anda brjaya dpt income yg lumayan..whatsapp sya d 0148867410..

Syazana said...

Berminat nak join tapi takut? tak tahu mcm mana?. Pm saya. Saya akn bantu awk untk jana pendapatn yg lumayan. :)

WhatsApp/wechat: 0122378534

Follow me, money will follow u. In Sya Allah ^^

Unknown said...

Salam..
Sy nak share smething.. jom sama2 join 1whp.. dgn hanya bermodalkan rm55 seumur idop, kita mampu mnjana pendptn sehingga rm500 dn ke atas dlm sebulan.. Pada yg dh tau mngenai 1whp ni, teroskn usaha utk sama2 menarik minat rakan2 laen utk join dn berkongsi rezeki ni seluas2nye.. Pada yg masih blum tahu mgenai 1 whp ni, bley la roger2 sy utk explanation yg lebih lanjut.. marila kita brkongsi rezeki ini dan sebarkn kpd mereka yg ingin menambahkn pendapatan terutamanye dlm umat islam.. pada yg ingin bertunang dan berkahwin dlm masa terdekat ni, join la 1whp ni utk tambahkn wang utk kenduri nnt.. in shaa allah.. Jgn risau 1whp ni tk perlu jual produk ape pon or tk perlu jumpe org diluar pon.. hanya perlu luangkan masa brsama handphone shj.. Roger sy utk maklumat lanjut okay.. percaya lah rezeki Allah itu luas.. makin kite kongsi, berganda Allah akan limpahkn rezeki pd kita.. in shaa allah..

pm sy di wechat linda_alynn or di whatssap 0197332450. Jom kaya dan berjaya bersama 1WHP..

C0Pyright 2010-2011.All Right Reserved by Zainun Jisni