POLI Bloggerz

Adik Chumill & Abg Encem

Thursday 30 May 2013

Bukan APRIL FOOL

30hb March 2013
aku pegi ipoh dan apis datang jempot aku kat medan gopeng [depan bsn] . mase kami dalam kete , aku nampak 1 pendrive ni .. lagu korea . aku teros tanye , 'ni pendrive pompuan erk' die cakap tu pendrive membe opis die . aku teros tanye cz sebelom ni die tak suke dengar lagu korea . takpelah kan , lepas sejam lebih ..aku tanye lagi , die kata tu pendrive die , die beli kat slim river .. kat situ aku dah rase pelik . mase kami cari tempat lepak , aku tanya die . ' kamu ade pompuan lain ke?'
die cakap 'takde, kamu jangan tuduh saya' . aku push die lagi , aku cakap if die ade pompuan lain tolong bagitau kat aku . hati aku memang rase something , tu pasal aku tanya camtu . kemudian aku tanye lagi , 'kite bile nak tunang ? bile nak bawak famly datang kampong?' die cakap , tunggu masalah die selesai , die pinang aku . aku percaya 100% cakap die .
1hb April 2013
-aku ambik keputusan untuk tunggu apis lepas die balik keje . mase tu aku , ijak n ika sewa hotel bajet kat medan gopeng . petang tu deme pegi GM tok teman ika beli baju konvo , aku tak ikot deme cz tunggu apis . bile aku kol apis , tak dapat . die block nombo aku . bile tanye die tak mengaku tapi aku tahu semua tu . aku pon ambik keputusan untuk on nombor lama . aku kol die gune nombo tu dan die jawab . mase tu dalam jam 7 .30 malam . aku suroh die datang kat aku ,tapi die marah n cakap die xleh datang sedangkan sebelom tu kitowg msg n die ckp die datang [tengok dulu] . aku menangis kat balai polis medan gopeng tu , sedih sangat2 . 
2hb April 2013 [Selasa]
KONVOKESYEN POLITEKNIK UNGKU OMAR 
tuutt tuuuttt tutt 'hello , kamu tak datang ke? '
'sorrylah tak dapat datang, saye ikot bos pegi lumut ade keje luar,
'ummm takpelah'

Serius sedih bile insan yang kite sayang tak dapat datang time konvo kite , tapi still cube untuk tenang walaupon dalam hati ni sedih tersangat -_-

4hb April [khamis]
aku online pakai pc . mase tu aku stalker fb die , kawan2 die . dan aku perasan name seorang ni 'azmi sya' . die upload cover photo , siap nama apis . tapi aku still fikir positif . aku tengok fb kawan2 die , n aku dapat tau yang die kene pulau dengan membe 1 taman die dulu . aku sedih , aku kesian sangat . aku pon cari doa orang teraniaya .. aku mesej die , walaupon aku tahu yang die takkan reply mesej aku tapi aku tetap mesej jugak . aku send doa tu kat die n aku cakap ' kamu amalkan doa ni , owg pon bace jugak doa ni .. bia kebenaran terbongkar ' . aku baca malam jumaat dan hari jumaat tu memang terbongkar . baru aku tahu yang selama ni aku yang kene naya . 
5hb April [Jumaat]
malam sabtu aku online lagi , aku ADD pompuan tu . die app dan kami chat berdua .
mase ni die cakap yang die takde pape ng apis . ok fine tak percaya pon 

tapi mase ni ?? 
biasalah kan , bile masing2 bukak cerita sedih masing2 .. jadi timbullah rasa cinta bagai . 

tapi takleh blah mase ni , awak dah tahu apis pergi cameron dengan gf die . kenapa perlu mesej ? ape agenda awak ? nilai lah sendiri diri tu . segedik2 saye , saya tak pernah hancorkan hubungan orang . tak pernah terlintas nak _____________ semata-mata untuk dapatkan cinta dari kekasih orang .

Satu jelah nak cakap .. walaupon awak canang kat semua orang denagn cakap saya atau lelaki tu [ex pmpuan tu] fitnah . bukti semua ada . pengakuan dah buat . dan disini saya adalah mangsa dalam permainkan korang berdua . masing saling merampas . tapi takpe :) setiap perbuatan didunia akan dibalas . cuma cara dan masa je kite tak tahu . 
Terima Kasih Ya Allah ! 


thanxs ! love you ;)

1 doakan cik enon kurus:

Anonymous said...

Hellο i am kaѵin, its my first occasion to commеnting anyplace, when i rеad this post і
thought i coulԁ alѕo make cοmment due to this brillіant pагagraph.


Also visit my site: гesistor resistance :: Wikigenetics.org :
:

C0Pyright 2010-2011.All Right Reserved by Zainun Jisni